شکيبا باشيد...

محبوبـــ کــردن

میخواستم واژه ای پیدا کنم تا ...
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.

خوش آمدید

میخواستم واژه ای پیدا کنم تا ...
نوشته شده در شنبه 7 بهمن 1391
ساعت : 18:49
نویسنده : vahid

میخواستم واژه ای پیدا کنم تا ...

دلتنگی کهنه و بی خاصیتم را عرضه کند،

ولی
 
واژه ها باز هم غریبی میکنند.

دستی نیست تا

دستهای خسته ام را گرم کند...

نگاهی نیست تا

مرا امید دهد...
 
نفسی نمانده تا به آن تکیه کنم.

اینجا

آخرین ایستگاه عاشقیست ... !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: برچسب‌ها: میخواستم,



پرتال تبادل لينك

فتوشاپ آنلاین

ماشین حساب مهندسی

سنجش سرعت اینترنت