شکيبا باشيد...

محبوبـــ کــردن

تنهایی را دوست دارم زیرا ...
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.

خوش آمدید

تنهایی را دوست دارم زیرا ...
نوشته شده در چهار شنبه 21 فروردين 1392
ساعت : 21:21
نویسنده : vahid
Eshg.TK

تنهایی را دوست دارم زیرا خدا هم تنهاست.

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم.

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست.

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست.

تنهایی را دوست دارم زیرا دروغگو و خیانت کار نیست.

تنهایی را دوست دارم زیرا در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست.

و

تنهایی را دوست دارم زیرا ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: برچسب‌ها: تنهایی را دوست دارم, تنهایی, دروغگو, عشق, انتظار, ,



پرتال تبادل لينك

فتوشاپ آنلاین

ماشین حساب مهندسی

سنجش سرعت اینترنت