شکيبا باشيد...

محبوبـــ کــردن

عــــاشق نشو ای دل ....( امین حبیبی )
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.

خوش آمدید

عــــاشق نشو ای دل ....( امین حبیبی )
نوشته شده در پنج شنبه 26 دی 1392
ساعت : 18:44
نویسنده : vahid



عاشق ک بشی حالت میشه مثل من
مثل من ک ارامش ندارم یه روز
تنها میشی از تنهایی دق میکنی
عشقت میره و میگه بمون و بسوز




عاشق ک بشی حالت میشه مثل من
مثل منکه زندونم اتاقم شده
تو تاریکی میشینی و میفهمی اون
حرفایی ک از عشق میزنن بیخوده





هر روز از غم دوریش عذاب میکشم
هر روز زندگیم از روز قبل بدتره
من هیچوقت نباید عاشقش میشدم
این عشق ابرومو اخرش میبره






عاشق نشو ای دل با تنهایی سر کن
حالم رو میبینی حرفامو باور کن
عاشق نشو ای دل ، عاشق شدن درده
میسوزی میمیری این دنیا نامرده






از وقتی ک من عاشق شدم زندگیم
مثل یک جهنم شد و توش گم شدم
اون لیلی مجنون توی قصه شد
اما من اسیر حرف مردم شدم





از وقتی ک من عاشق شدم حالمو
هیشکی مثل روزای گذشتم ندید
من مثل یک شمع میسوختم اب میشدم
اون پروانگی میکرد و پر میکشید





هر روز از غم دوریش عذاب میکشم
هر روز زندگیم از روز قبل بدتره
من هیچوقت نباید عاشقش میشدم
این عشق ابرومو اخرش میبره






عاشق نشو ای دل با تنهایی سر کن
حالم رو میبینی حرفامو باور کن
عاشق نشو ای دل ، عاشق شدن درده
میسوزی میمیری این دنیا نامرده




نظرات شما عزیزان:

Mutalibsultan
ساعت2:03---6 ارديبهشت 1393
waqi yan ziba bod mam nonam az shoma azizam
پاسخ:ممنون از نظرتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: برچسب‌ها: عاشق نشو, عاشق بشی,



پرتال تبادل لينك

فتوشاپ آنلاین

ماشین حساب مهندسی

سنجش سرعت اینترنت